از خرید این آموزش هرگز پشیمون نمیشی

فروشگاه نرم افزار کمک درسی پایه اول تا دوازدهم

تحقیق آماده عوامل موثر در امکان پذیری پیش بینی قیمت سهام

✏️تعداد صفحه/اسلاید: 🔹🔹🔹🔹30 صفحه 🔎نوع فایل: 🔹🔹🔹 وُرد قابل ویرایش
107
0
  • چکیده. 1
  • 1.مقدمه. 2
  • 2. چارچوب نظری.. 7
  • 2.1. بازارهای مالی.. 7
  • 2.2. تامین مالی همبستگی.. 9
  • 2.3. تئوری مالی.. 11
  • 2.4. تحلیل فنی.. 13
  • 2.5. تحلیل بنیادی.. 15
  • 2.6  Q Tobin و کاربرد آن.. 17
  • 3. روش شناسی.. 20
  • 4- نتایج.. 26
  • 5- بحث.. 26
  • 6- نتیجه گیری.. 28
  • منابع.. 31

چکیده

به عنوان یک شاخص مالی،  Q Tobin به تصمیم گیری سرمایه گذاری بر اساس ارزش بازار سازمان مربوط به هزینه های جایگزینی سازمان مربوط می شود.

پیش بینی قیمت سهام

هدف از این مطالعه توسعه روشی برای پیش‌بینی روند ارزش سهام بر اساس رابطه بین نوسان Q توبین به‌عنوان شاخص روند و تغییرات قیمت سهام در بازار سهام کلمبیا است. برای این منظور، یک نظرسنجی نیمه تجربی کمی بر روی سهام معامله شده تا 30 دسامبر 2019 انجام خواهد شد.

  این حداقل 90 درصد از زمانی است که ما در 5 سال گذشته معامله کرده ایم. از میانگین ارزش Q بخش اقتصادی مربوطه، ارزش سهام هر شرکت برای محاسبه قیمت تخمینی سهام شرکت تنظیم می شود.

اگر بین ارزش تخمینی سهام و ارزش در زمان t اختلاف وجود داشته باشد، می توانید انتقال قیمت سهام را پیش بینی کنید.پیش بینی قیمت سهام-عوامل موثر در امکان پذیری پیش بینی قیمت سهام

  اگر محاسبات نتیجه قابل توجهی نسبت به آنچه اکنون در بازار مشاهده می شود به دست آورد، توسعه دوره بعدی مثبت خواهد بود. اگر نتیجه کمتری داشته باشد، توسعه آن منفی خواهد بود.نتایج به ما اجازه می دهد تا تأثیر قابل توجهی از نتایج صنعت بر عملکرد Q شرکت توبین در سطح فردی ایجاد کنیم.

سطح معنی داری در همه موارد بیش از 50 درصد است و سودآوری در هیچ بخش از 30 درصد کمتر نمی شود، حتی به 100 درصد می رسد. روش مورد استفاده در این مطالعه برای همه شرکت‌های کوچک سرمایه‌گذار ضروری است، زیرا از اطلاعات در دسترس عموم و آزادانه استفاده می‌کند و پتانسیل فوق‌العاده‌ای را برای درآمد غیر تجاری ایمن‌تر فراهم می‌کند. پیش بینی قیمت سهام

مقدمه

تجزیه و تحلیل مالی این امکان را فراهم می کند که یک فرآیند تصمیم گیری بهتر بر اساس اطلاعات تاریخی شرکت ایجاد شود تا رفتار آتی آن را با استفاده از شاخص هایی که جنبه های حیاتی را خلاصه می کند، پیش بینی کند.

در حالی که درست است که اطلاعات دقیق و قابل اعتماد هستند، انجام یک تجزیه و تحلیل منسجم و ساختار یافته و انجام مقایسه های منصفانه و مناسب تضمین می کند که بهترین تصمیمات ممکن گرفته می شود (ایبارا مارس، 2006).

فقدان اطلاعات یا اطلاعاتی که از منابع غیرقابل اعتماد به دست می‌آیند، مبتنی بر فرضیات صرف است یا به سختی با واقعیت مرتبط است، با تحلیل‌های عجولانه که بیشتر بر شهود تجربی متکی است تا تجربه یا دانش.

فرضیات یا به سختی با واقعیت مرتبط است، با تحلیل های عجولانه که بیشتر بر شهود تجربی تکیه دارند تا تجربه یا دانش.عوامل موثر در امکان پذیری پیش بینی قیمت سهام

مقایسه‌هایی که از اهداف تعیین‌شده برای اطمینان از اتخاذ تصمیم‌های نادرست، نادرست یا بدون تمرکز هستند.

“شانس” و “شانس” گاهی اوقات می تواند یک تحلیلگر را توصیف کند. با این حال، آنها هرگز به مدل های تصمیم گیری سیستماتیک تبدیل نخواهند شد، و در حالی که مطالعات قابل توجهی با هدف مطالعه احساسات مرتبط با پیش بینی بازار مالی به اصطلاح “غرایز”وجود دارد (کامبریا و همکاران، 2017؛ مینسکی، 2014؛ تان و همکاران، 2019).

مهم نیست که چقدر اساسی هستند، تنها در صورتی مفید هستند که با روش های علمی خاص به خوبی پشتیبانی و توجیه شوند و در طول زمان نتایج نسبتاً مثبتی تولید کنند. در این پروژه، مدل شهودی به طور گسترده توسط اکثر تحلیلگران پذیرفته شده است

در تصمیم گیری های مالی، پرتفوی سازی، یکپارچه سازی تصمیم گیری پورتفولیو و به طور کلی شرکت ها، دولت ها و افراد مختلف شرکت دارند.

  رویکردهای شهودی با مفاهیمی مانند اعتماد ذهنی به افرادی که به دلیل شرایط پیش بینی نشده و احترام به وضعیت موجود توسط خود بازار موفقیت هایی کسب کرده اند، همراه است.

به اصطلاح متخصصان، کنش جمعی، تعمیم به دلیل فقدان دانش زمینه ای، و بسیاری موارد دیگر با غریزه سرمایه گذار مطابقت دارد تا مبنای علمی واقعی و عینیت روش شناختی دانش نظری یا تجربی کسب شده.

  بر اساس این ارزیابی‌ها، سرمایه‌گذار با سناریوی احتمالی بازدهی بسیار پایین‌تر از احتمالات واقعی یک سبد پرتفوی تثبیت‌شده و سیستماتیک مواجه است.

به گفته اسپیتیا اسکوئر (1986)، اگرچه شرکت ها اطلاعات خاصی را مدیریت می کنند، اما تحلیل مالی به دنبال یافتن شاخص های کلی است که اطلاعات مشترک برای همه سازمان ها را ارائه می دهد، مانند سودآوری عمومی یا بازده سرمایه.

این شاخص‌ها عمدتاً به دنبال تصمیم‌گیری بهتر در بازارهای مالی هستند که برای ارتقای فعالیت اقتصادی از طریق استفاده کارآمد از منابع نقد ضروری هستند.

  به گفته رودریگز (2007)، بازارهای مالی جریان وجوه را از واحدهای مازاد به واحدهای کسری، چه در بازار پول و چه در بازار سرمایه، تسهیل می‌کنند و باعث می‌شوند منابع به سمت عوامل سرمایه‌گذاری و تامین مالی جریان پیدا کنند و رشد اقتصادی را تحریک کنند.پیش بینی قیمت سهام

به همین دلیل است که اقدامات عاملان اقتصادی فردی (شرکت ها و افراد) در حوزه اقتصاد کلان، چه از نظر انتظارات (هیمن، 2000)، چه از نظر تغییرات تکنولوژیکی) و یا تصمیمات مالی، تأثیراتی دارد ( رستوی لوزانو و مولینا، 2004).

از ساده‌ترین تا آنهایی که با روش‌ها و ابزارهای پیچیده ساخته شده‌اند، شاخص‌های مالی و بازار نشان‌دهنده روش‌هایی برای پیش‌بینی رفتار و روند بازارهای مالی رایج، به‌ویژه سهام هستند (برنشتاین، 1999).

با این حال، اکثر آنها ذهنیت تصمیم گیرندگان را نشان می دهند (ایبارا مارس، 2006) یا حداقل کسانی که به تصمیم گیری وابسته هستند و فقط ذهنی هستند.این عمدتاً به دلیل دشواری ساخت یا تفسیر این روش‌ها و فقدان پیامدهای اقتصادی روشن است.

این امر تحلیلگران را مجبور می‌کند تا از روش‌های سنتی استفاده کنند که چندین دهه در برابر آزمایش‌ها مقاومت کرده‌اند (لیز آراگا، 1996؛ به نقل از ایبارا مارس، 2006).عوامل موثر در امکان پذیری پیش بینی قیمت سهام

در سطح اقتصاد خرد، بازیگران فردی منطقی عمل می کنند و در نتیجه در به حداکثر رساندن سود در بازار، چه مالی و چه واقعی، نقش ایفا می کنند.بنابراین، آنها به ابزارهای ساده و کاربردی برای بهبود تصمیم گیری نیاز دارند.

نمایش تمامی تحقیق های آماده دانشجویی

جدیدترین محصولات

تبلیغات

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید