از خرید این آموزش هرگز پشیمون نمیشی

فروشگاه نرم افزار کمک درسی پایه اول تا دوازدهم

پاورپوینت پیتر برایان گابریل

✏️تعداد صفحه/اسلاید: 🔹🔹🔹🔹🔹13 اسلاید 🔎نوع فایل: 🔹🔹🔹 پاورپوینت قابل ویرایش
6103
0

پیش نمایشِ،تعدادی از اسلایدهای پاورپوینت

نمایش تمامی پاورپوینت های دانشجویی


پاورپوینت بسیار زیبا 👌 با موضوعات:بیوگرافی، مبارزه با نژاد پرستی، جایزه ها و فعالیت ها، البوم های پیتر گابریل، آثار پیتر برایان گابریل

قسمتی از متن پاورپوینت پیتر برایان گابریل

بیوگرافی پیتر برایان گابریل

متولد ۱۳ فوریه ۱۹۵۰، آهنگساز، خواننده و موسقیدان انگلیسی است.

او در دوران تحصیل در دبیرستان با دوستان خود گروهی را تشکیل داد که نام آن را «جنسیس»  Genesis نامیدند و او خواننده اصلی گروه بود و نخستین آهنگ خود را  به نام «خورشید خاموش» در سال 1968 به اجرا درآورد.

او در دوران تحصیل در دبیرستان با دوستان خود گروهی را تشکیل داد که نام آن را «جنسیس»  Genesis نامیدند و او خواننده اصلی گروه بود و نخستین آهنگ خود را  به نام «خورشید خاموش» در سال 1968 به اجرا درآورد.

چند سال بعد پیتر از گروه جدا شد و پس از جدایی به تنهایی فعالیت موسیقی خود را با معرفی موسیقی ملت‌های مختلف جهان و تلفیق موسیقی‌های ملی با موسیقی مدرن، ادامه داد و به طور مستقل آثارش رابه عرضه گذاشت ونخستین آلبوم تکی خودراکه طیف وسیعی ازسبکهای مختلف موسیقی را در بر می‌گرفت، را در سال 1977 تولید کرد.

مبارزه با نژاد پرستی

ترانه « Biko » در آلبوم سوم او ترانه‌ای بود در مورد یک مبارز تبعیض نژادی که به یکی از بزرگ‌ترین ترانه‌های اعتراض آمیزدهه 80 تبدیل شد.

گابریل در نیمه دهه هشتاد با ترانه «پتک» به موفقیت خیره‌کننده‌ای دست یافت و شش سال بعد، یعنی در سال ۱۹۹۲ آلبوم «ما» را عرضه کرد و ده سال بعد از آن، در سال 2002 آلبوم «برخاستنup »  » را منتشر ساخت.

آنا گابریل، دختر پیتر در سال 2004 فیلمی با عنوان «پرتره خانواده» ساخت که داستان آن در مورد تورهای بزرگ پدرش در نقاط مختلف دنیا است.

پیتر گابریل تا کنون موسیقی چند فیلم را ساخته، که از میان آن‌ها می‌توان به «آخرین وسوسه مسیح» ساخته جنجالی «مارتین اسکورسیزی» در سال 1989 اشاره کرد.

جایزه ها و فعالیت ها

پیتر گابریل از فعالین مدافع حقوق بشر است و بارها کنسرت‌هایی در این راه برگزار کرده است. وی هم‌چنین از حامیان فعال سازمان عفو بین‌الملل نیز محسوب می‌شود. پیتر در سن 56 سالگی به خاطر اقداماتش در جهت ترویج حقوق بشر و صلح جهانی مورد تقدیر قرار گرفت و جایزه «مرد صلح» را از بنیاد «میخاییل گورباچف» رهبر سابق شوروی دریافت کرد.

سازمان نیکوکاری شاهد

گابریل هم چنین خود دست به تاسیس سازمان نیکوکاری مدافع حقوق بشر زده که نام آن «شاهد»  است و جایزه نیکوکاری به شخصیت‌هایی از عرصه‌های مختلف هنری، اجتماعی و سیاسی اهدا می‌شود که در راه حقوق بشر تلاش می‌کنند.

پیتر گابریل هم ‌اکنون در کنار پروژه‌های موسیقیایی ریز و درشت خود به ساخت آلبوم «آی/او» مشغول است. پرداختن به موسیقی ملل و توزیع موسیقی به اشکال نوین از دیگر مشغولیت‌های جدی وی است.

آلبومی که پیتر گابریل برای ساخت آن 16 سال زحمت کشید :

پس از گذشت شانزده سال تلاش و زحمت، سرانجام اثر پیتر گبریل در بازار موسیقی جهانی منتشر شد. این همکاری مشترک بین هنرمندان و موسیقی دان ها در سال 1992 آغاز شد، زمانی که پیتر گبریل در طول “هفته موسیقی” Real World Studios درها را بر روی 75 هنرمند بین المللی از 20 کشور مختلف، گشود.

تمام هنرمندان حاضر به مدت سه سال در جلسه هایی یک هفته ای بصورت مداوم بر روی این پروژه کار کردند.

 پیتر خود می گوید: “هدف این پروژه این بود که خوانندگان راک را با خوانندگان سراسر دنیا همراه کنیم و ببینیم که چه پیش می آید. ما استودیو ضبط را به کافه های 24 ساعته تبدیل کرده بودیم.”

جدیدترین محصولات

تبلیغات

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید