از خرید این آموزش هرگز پشیمون نمیشی

فروشگاه نرم افزار کمک درسی پایه اول تا دوازدهم

پاورپوینت بیزینس پلن کمپوت

✏️تعداد صفحه/اسلاید: 🔹🔹🔹🔹14 اسلاید 🔎نوع فایل: 🔹🔹🔹 پاورپوینت قابل ویرایش
2495
0
پیش نمایشی از پاورپوینت بیزینس پلن کمپوت  

نمایش تمامی پاورپوینت های دانشجویی

قسمتی از متن پاورپوینت بیزینس پلن کمپوت

توصیف کسب و کار

کمپوت به نوعی نوشیدنی سنتی در کشور لهستان هم اطلاق می شود. در اواسط دهه 1980، 60 درصد از نوشیدنی هایی که مردم لهستان استفاده می نمودند، شامل کمپوت و دیگر تولیدات خانگی از این دسته می شد. البته امروزه این رقم به 30 درصد کاهش یافته است و در بیشتر موارد، به جای کمپوت از نوشیدنی چای به همراه لیمو استفاده می کنند.

یکی از روش‌های بسیار خوب نگهداری میوه‌جات تهیه کمپوت می‌باشد معمولاً میوه‌جات در کارخانه‌های مخصوصی تحت اثر حرارت پخته و عقیم شده سپس در قوطی‌های مخصوص در شرایط استریل (بدون میکروب) بسته‌بندی می‌گردند.

خواص میوه‌جات کمپوت شده تا حدودی با میوه‌های اصلی تفاوت دارد. مقدار ویتامین ث با وجود اینکه در روش‌های تهیه کمپوت در کارخانجات نهایت دقت برای نگهداری این ویتامین می‌گردد مقداری از آن تلف می‌شود. بر عکس مقدار کالری و قند میوه بیشتر از معمول است. زیرا در حین بسته‌بندی مقداری شربت قند به آن اضافه می‌شود.  

شناخت مخاطب

به دلیل زیادی بیش از حد میزان شکر کمپوت ها، مصرف مداوم آن توصیه نمی‌شود، اما افرادی که مبتلا به بیماری‌های دستگاه گوارش هستند یا تحمل هضم فیبر خام میوه را نداشته و دچار دل‌درد و اسهال می‌شوند یا سالمندان و کودکانی که قدرت جویدن میوه‌ها را ندارند در صورتی که مبتلا به اضافه‌وزن و دیابت نباشند می‌توانند به صورت محدود از کمپوت‌های صنعتی و در غیر این صورت از انواع کمپوت‌های خانگی، بدون شکر افزوده استفاده کنند.

تحلیل بازار

با توجه به پتانسیل ایران و داشتن باغات میوه خصوصاً در مناطق شمال غربی کشور و مرکز ضرورت ایجاد کارخانه تولید کمپوت و کنسانتره در میوه جات بدیهی می باشد که هم اشتغال زایی ایجاد شده و هم بازار خوبی هم در ایران و اروپا دارد.

همچنین محصولات کشاورزی کشور ما به دلیل کیفت بالا در کشورهای همسایه هم بصورت میوه و کمپوت مصرف زیادی دارد.

مکان راه اندازی خط تولید

مکان راه اندازی خط تولید کمپوت را در 10 کلیومتری شهر و در کنار چند هکتار باغ میوه و زمین های کشاورزی که می توان بعدها نیز در آن انواع میوه ها را کشت کرد در نظر گرفتیم و برای رفت و آمد پرسنل نیز چند دستگاه اتوبوس خریداری شده که تردد آنان روان باشد.

  • بالا بردن تولیدات داخلی
  • تولید گیاهان دارویی
  • ایجاد نهالستان
  • اشتغال زایی
  • جلوگیری از فاسد شدن و دور ریز شدن محصولات کشاورزی
  • ساده کردن مراحل نگهداری، حمل ونقل و مصرف موادغذایی
  • امکان استفاده از شکلی از محصولات فصلی در فصول دیگر سال

بازار یابی

بازار یابی را می توان بصورت تبلیغات جاده ای یا در مغازه ها و بیمارستان ها شروع کرد ، بیشترین مخاطب مصرف کمپوت در بیمارستانها می باشد و می توان با بیمارستانهای زیادی قراردد همکاری بست و در صورت توان مالی می توان در کشور های عربی و افغانستان بازاریابی کرد که فروش بسیار خوبی هم داشت.

بیزینس پلن تولید کمپوت – انواع کمپوت ها

جدیدترین محصولات

تبلیغات

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید