از خرید این آموزش هرگز پشیمون نمیشی

فروشگاه نرم افزار کمک درسی پایه اول تا دوازدهم

پاورپوینت بیزینس پلن تولید قالپاق

✏️تعداد صفحه/اسلاید: 🔹🔹🔹🔹16 اسلاید 🔎نوع فایل: 🔹🔹🔹 پاورپوینت قابل ویرایش
2174
0
پیش نمایشی از پاورپوینت بیزینس پلن تولید قالپاق  

نمایش تمامی پاورپوینت های دانشجویی

قسمتی از متن پاورپوینت بیزینس پلن تولید قالپاق رینگ

بیزینس پلن قالپاق

توصیف کسب و کار

محصولات مورد نظر طرح حاضر، تولید قالپاق خودرو می باشد. قالپاق یک قطعه نسبتا تزئینی در خودرو است . قالپاق ها بجزء نقش زیبایی ظاهری ،نقش دیگری در خودرو ندارند.

 قالپاق ها از مواد پلاستیکی ساخته می شوند و دارای انعطاف بالا و وزن بسیار پائین می باشند و بدین ترتیب وجود آن روی چرخ ، سبب وارد آمدن هیچگونه بار اضافی بر خودرو نمیشود.

هر قالپاق برای استفاده در رینگ خاصی تولید می شود . از اینرو به تعداد تنوع رینگ چرخ های موجود خودرو ها نیاز به تنوع قالپاق خواهد بود . از طرف دیگر به منظور افزایش بازار پسندی قالپاق ، تولید کنندگان اشکال مختلفی را در تولید قالپاق به آن اعمال می نمایند تا بواسطه آن بتوانند با ارائه تنوع ظاهری متفاوت ، سلایق مختلف را پوشش دهند.

شناخت مخاطب

برآورد مصرف در خودرو سازان از نگاه مصرف قطعات تولید داخل درساخت آنها، به دو گروه عمده تقسیم بندی کرد:

گروه اول: این گروه از خودروها بخش عمده قطعات مصرفی در تولید خودرو را از سازندگان داخلی تأمین می نمایند و درصد کمی قطعات وارداتی در ساخت این گروه از خودروها کاربرد دارد.

گروه دوم: در این گروه از خودروها، تولید آنها درکشور با تعداد پایین صورت می گیرد و لذا داخلی کردن تولید قطعات آنها از توجیه اقتصادی لازم برخوردار نمی باشد. باتوجه به مطالب ذکر شده میتوان گفت که برای برآورد نیاز صنایع خودروسازی کشورمان به قطعات ساخت داخل، تنها می توان به حجم تولید دو شرکت اصلی ایران خودرو و سایپا به عنوان بازار مصرف کننده قطعات خودرو استناد کرد.

جمع بندی و نتیجه گیری مطالعات بازار و پیشنهاد نهایی در مورد احداث واحدهای جدید از نگاه توجیه پذیری بازار از موازنه جداول پیش بینی عرضه و تقاضا چنین بر می آید که در سال های آینده بازارکشور از کمبود عرضه برخوردار خواهد بود و پس از بهره برداری از واحدهای در حال ایجاد ، این کمبود عرضه مرتفع نخواهد شد. بنابراین قابل نتیجه گیری است که ایجاد واحدهای جدید برای تولید این قطعات در شرایط کنونی به لحاظ بازار توجیه پذیر می باشد.

تحلیل بازار

 البته در مورد تقاضای گذشته و بازار آتی این محصول باید گفت که تولید کننده هایی نیز بصورت کارگاهی اقدام به تولید نموده و همچنین واردات بصورت قانونی و قاچاق نیز برای آن وجود دارد ( نمونه های چینی ، تایوانی ، کره ای و …. موجود در بازار ) که بدین ترتیب بخش قابل توجهی از کمبود موجود را پوشش می دهند ولی در هر صورت ایجاد واحد صنعتی قانونی و اصولی جهت افزایش توان صنعتی در مورد این قطعه پیشنهاد شده است .

نیازهای اولیه

ابتدا حداقل ماشین آلات و امکانات مورد نیاز برآورد و سپس براساس آن حداقل ظرفیت تولید تعیین خواهد گردید. هزینه های سرمایه گذاری ثابت طرح مشتمل بر هزینه هایی است که صرف ایجاد یک واحد صنعتی میگردد که در اسلاید بعد می بینید.

جدیدترین محصولات

تبلیغات

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید