از خرید این آموزش هرگز پشیمون نمیشی

فروشگاه نرم افزار کمک درسی پایه اول تا دوازدهم

پاورپوینت طرز کار دستگاه تصفیه اب خانگی

✏️تعداد صفحه/اسلاید: 🔹🔹🔹🔹15 اسلاید 🔎نوع فایل: 🔹🔹🔹 پاورپوینت قابل ویرایش
851
0

پیش نمایشِ،تعدادی از اسلایدهای پاورپوینت


پاورپوینت بسیار زیبا 👌 با موضوعات : بررسی روش های تصفیه آب خانگی و کاربرد آنها، شرح کامل قطعات، شرح قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی، طرز کار دستگاه تصفیه اب خانگی

نمایش تمامی پاورپوینت های دانشجویی

قسمتی از محتوای پاورپوینت طرز کار دستگاه تصفیه آب خانگی

این حقیقت که عملیات تصفیه آب در اسناد پزشکی زمان‌های قدیم دیده می‌شود بیان‌گر آن است که بین پاکیزگی آب و سلامتی بشر ارتباطی مشاهده شده است. بقراط که پدر پزشکی جدید شمرده می‌شود می‌گوید: هرکس که می‌خواهد به نحوی شایسته در پزشکی به بررسی و تحقیق بپردازد باید آب مورد مصرف ساکنین یک ناحیه را مورد توجه قرار دهد زیرا آب در سلامت انسان‌ها بسیار نقش دارد.

بررسی روش های تصفیه آب خانگی و کاربرد آنها

دستگاههای تصفیه آب خانگی برای حذف یا کاهـش مواد زائد آب آشامیدنی بکار میروند. این مواد عمدتا عبارتند از :

  • الف) سختی آب
  • ب) کلر و ترکیبات بیماریزای کلر
  • ج) فلزات سنگین
  • د) آلودگی های میکربی

شرح کامل قطعات و عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی

ابتدا شیر ورودی استیل دستگاه تصفیه آب را باز کنید تا آب آشامیدنی لوله کشی شهری از طریق شلنگ تصفیه آب وارد فیلتر مرحله اول دستگاه تصفیه آب خانگی شود .

پس از حذف املاح درشت ، آب از شلنگ تصفیه آب به هوزینگ دوم و سوم و فیلتر شماره دو و سه تصفیه آب خانگی میرود . در فیلتر کربن اکتیو شماره دوم و فیلتر کربن بلاک شماره سوم آب شیرین کن ، کلر و مواد جانبی کلر تصفیه و حذف میشوند. معایب کلر در آب آشامیدنی بسیار زیاد است به قدری که باعث ریزش مو و چروک شدن پوست میشود.نحوه حذف کلر در دستگاه تصفیه آب به این صورت است که در آب با آزاد سازی یون های مثبت و منفی کربن ، کلر جذب کربن میگردد و از فیلتر مرحله دوم و سوم عبور نمیکند.

پس از فیلتر مرحله دوم و سوم آب باید طبق قاعده وارد فیلتر مرحله چهارم تصفیه آب خانگی شود . اما به دلیل ریز بافت بودن این فیلتر ، آب وارد پمپ دستگاه تصفیه آب خانگی میشود. تنها عملکرد و نحوه کار پمپ تصفیه آب خانگی به این صورت است که آب را با فشار زیاد از فیلتر ریز بافت ممبران عبور دهد . ممبران تصفیه آب خانگی ، قلب اصلی دستگاه بوده و تمام املاح مضر آب آشامیدنی را پشت غشاهای خود نگه میدارد .


جدیدترین محصولات

تبلیغات

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید