از خرید این آموزش هرگز پشیمون نمیشی

فروشگاه نرم افزار کمک درسی پایه اول تا دوازدهم

پاورپوینت تاثیر نقش سیستم اطلاعات مدیریت پروژه در بهبود عملکرد پروژه های ساختمانی

✏️تعداد صفحه/اسلاید: 🔹🔹🔹🔹17 اسلاید 🔎نوع فایل: 🔹🔹🔹 پاورپوینت قابل ویرایش
5675
0

پیش نمایشِ،تعدادی از اسلایدهای پاورپوینت

نمایش تمامی پاورپوینت های دانشجویی


پاورپوینت بسیار زیبا 👌 با موضوعات: مدیریت پروژه، سیستم اطلاعات مدیریت پروژه، طرح های عمرانی، اثرات سیستم های مدیریت اطلاعات، اقتصاد نهادگرایی و هزینه های مفقودی، بهبود وضعیت طرح های عمرانی و وضعیت شرکت ها و …

قسمتی از محتوای پاورپوینت تاثیر نقش سیستم اطلاعات مدیریت پروژه در بهبود عملکرد پروژه های ساختمانی

چکیده

به عنوان یکی از برنامه های مهم فناوری اطلاعات، سیستم اطلاعات مدیریت پروژه نقش مهمی در فرآیندهای مدیریت ساخت ایفا میکند. استفاده از سیستم اطلاعات مدیریت پروژه در مدیریت پروژه ها تبدیل به یک ضرورت شده است.هدف از این پاورپوینت بررسی نقش سیستم های اطلاعات مدیریت پروژه در بهبود عملکرد پروژه های ساختمانی کشور است.

نتایج حاکی از این است که استفاده از سیستمهای اطلاعات مدیریت پروژه بر کاهش هزینه های مفقودی ، کاهش سرقت، کاهش هزینه های انبارداری، کاهش سوء استفاده، بهبود وضعیت طرح های عمرانی و بر تقویت وضعیت شرکت تاثیر گذار است.

مـقدمه

سیستم های اطلاعاتی مدیریت پروژه (PMIS)، برنامه های کاربردی نرم افزاری هستند که به مدیران در ردیابی پروژه ها تا مرحله ی اجرا کمک و اطلاعات و ابزارهای مناسبی را فراهم می کنند.

در تحقیق دیگری علل و عوامل مشکلات پروژه های عمرانی کشور به سه گروه مشکلات مرحله برنامه ریزی و تخصیص منابع، مشکلات مرحله مطالعه و طراحی و ارزیابی و انتخاب طرح و مشکلات مرحله ساخت و اجرا تقسیم بندی شده است.

مدیریت پروژه

طبق تعریف انجمن مدیریت پروژه PMI مدیریت پروژه عبارتست از به کار بستن دانش ها، مهارتها، ابزارها و تکنیکهای مرتبط با فعالیتهای یک پروژه در جهت رسیدن به نیازهای آن .

سیستم اطلاعات مدیریت پروژه ۵، مجموعه ای است متشکل از سخت افزار، نرم افزار، پایگاه داده ها، عملگرها، و مستندات پروژه که به عنوان یک ابزار ارتباطی برای تعریف نیازمندیهای اطلاعاتی پروژه و به منظور مرتبط ساختن عناصر و عوامل مختلف درگیر در پروژه مورد استفاده واقع میشود

سیستم اطلاعات مدیریت

سیستمهای اطلاعات مدیریت عبارت است از ترکیبی از کوشش های انسانی با استفاده از کامپیوتر جهت جمع آوری، ذخیره سازی، و بازیابی اطلاعات با بهره گیری از سیستمهای ارتباطی، به منظور مدیریت مطلوب فعالیتهای سازمان.

این سیستم سه فعالیت کلی را انجام میدهد. ابتدا داده ها را از منابع داخل یا خارج سازمان به عنوان ورودی دریافت می دارد. سپس داده ها را مورد پردازش قرار می دهد تا اطلاعات حاصل آید، بدین منظور از رویه ها و دستورالعمل هایی که تعیین کننده نحوه تولید اطلاعات است استفاده می گردد. در انتها اطلاعات را در قالب خروجی های سیستم در اختیار کاربران سیستم قرار می دهد.

طرح های عمرانی

–طرح عمرانی مجموعه عملیات و خدمات مشخصی است که بر اساس مطالعات توجیهی فنی و اقتصادی یا اجتماعی طی مدت معین و با اعتبار معین برای تحقق بخشیدن به هدفهای برنامه عمرانی پنج ساله به صورت سرمایه گذاری ثابت و … توسط دانشگاه، اجرایی انجام می شود.

اثرات سیستم های مدیریت اطلاعات-سرقت و سیستم های مدیریت اطلاعات

جدیدترین محصولات

تبلیغات

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید