از خرید این آموزش هرگز پشیمون نمیشی

فروشگاه نرم افزار کمک درسی پایه اول تا دوازدهم

پاورپوینت آموزش گام به گام شنا کرال سینه

✏️تعداد صفحه/اسلاید: 🔹🔹🔹🔹24 اسلاید 🔎نوع فایل: 🔹🔹🔹 پاورپوینت قابل ویرایش
290
0

پیش نمایشِ،تعدادی از اسلایدهای پاورپوینت


پاورپوینت بسیار زیبا، آموزش گام به گام شنا کرال سینه با موضوعات : شنای کرال سینه چیست، آموزش حرکت دست، آموزش حرکت پا، آموزش نفس گیری، آموزش موقعیت سر

پاور

قسمتی از محتوای پاورپوینت آموزش گام به گام شنا کرال سینه

شنای کرال سینه چیست

در آموزش شنا کرال سینه می‌توان گفت بیش از ۹۰ درصد نیرویی که برای حرکت کردن در آب نیاز است، با استفاده از دست‌ها تامین می‌شود و در نهایت ۱۰ درصد از این نیرو توسط پاها به دست می‌آید. با وجود اهمیت استفاده از دست‌ها لازم است در آموزش شنای کرال سینه ابتدا در خصوص حرکت بازوها و دست‌ها صحبت شود.

توجه داشته باشید در کرال سینه، بدن به صورت افقی و رو به پایین در آب حرکت می‌کند؛ به طوری که از طرفی به طرف دیگر می‌غلتد. در کرال سینه سر باید به صورت ثابت رو به پایین قرار گیرد و تنها جهت تنفس حرکت کند.

برای تنفس بدن و سر باید به سمت بازویی که در آب کشیده می‌شود چرخیده شود. در این روش سر بالاتر از سطح ها قرار خواهد گرفت و شناگر می‌تواند تنفس انجام دهد. در آموزش کرال سینه همچنین حرکت لگن و اندام فوقانی همچون شکم و سینه بسیار مهم است، به طوری که حرکت این اندام باید با حرکت دست‌ها هماهنگ باشد و بتواند آب را شکافته و به سمت جلو حرکت کند.

شنا کرال سینه

در شنا کرال سینه ضربات منظم پاها و هماهنگی آن با بازوها، آب را به حرکت می‌راند؛ سر حول یک محور نیم‌دایره در حرکت است تا از طریق دهان هواگیری شوند. بنابراین، چهار مرحله اصلی در حرکت بدن و سر در کرال سینه عبارت‌اند از:

  • 1.عملکرد پاها Leg Action
  • 2.عملکرد دست‌ها Arm Action
  • 3.نفس گیری   Breathing 
  • 4.عملکرد سر  Head Action

چهار مرحله اصلی در حرکت دست کرال سینه

  • ورود
  • گرفتن
  • کشش
  • ریکاوری

آموزش حرکت پا در شنا کرال سینه

برای شروع حرکت پا در شنا کرال سینه هر دو پای خود را به صورت موازی و صاف نگه‌دارید و به سرعت انگشتان نوک پا را به بالا و پایی حرکت دهید.


جدیدترین محصولات

تبلیغات

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید