از خرید این آموزش هرگز پشیمون نمیشی

فروشگاه نرم افزار کمک درسی پایه اول تا دوازدهم

پاورپوینت خانه های چوبی پیش ساخته

✏️تعداد صفحه/اسلاید: 🔹🔹🔹🔹27 اسلاید 🔎نوع فایل: 🔹🔹🔹 پاورپوینت قابل ویرایش
4029
0

پیش نمایشِ،تعدادی از اسلایدهای پاورپوینت


پاورپوینت بسیار زیبا 👌 با موضوعات : اطلاعات فنی خانه های چوبی پیش ساخته، OSB، اجزاء اصلی تشکیل دهنده سیستم چوبی، روش مکانیکی مبارزه با موریانه، روش شیمیایی مبارزه با موریانه، عایق مناسب در برابر رطوبت، مزایای خانه های پیش ساخته چوبی

نمایش تمامی پاورپوینت های دانشجویی

قسمتی از محتوای پاورپوینت خانه های چوبی پیش ساخته

تعریف چوب بسته به اینکه این ماده را در چه قسمت بخواهیم مورد مطالعه قرار دهیم فرق می کند و بطور کلی می توان سه تعریف برای آن بکار برد.

  • الف-تعریف گیاه شناسی
  • ب-تعریف تجارتی
  • ج-تعریف صنعتی

الف-تعریف گیاه شناسی: چوب عبارت است از مجموعه ای ازبا فتهای ثانو یه گیاهان آوندی که در بین مغز و لایه زاینده(کامبیوم) ساقه و ریشه و شا خه ها قرار می گیرد نظیر چوب درختان .راش ، صنوبر، گلابی، انار و چنار وغیره.

ب-تعریف تجارتی: چوب عبارت است از قسمت داخلی ساقه، ریشه و شاخه درختان و درخچه ها که قابل تبدیل برای استفاده در مصارف گوناگون می باشد و می توان با کار کردن بر روی آن به ارزش و مر غوبیت آن افزود نظیر تهیه تخته چند لایه از چوب راش.

ج-تعریف صنعتی: چوب عبارت است از ماده جامد متخلخل فیبری شکل ، که دارای ساختمان سازمان یافته ، یکسان و ناهمگن می باشد و با توجه به این مو ضوع و اینکه این ماده حاصل زندگی درخت و دائما دستخوش تغییرات محیط است، در یک گونه بخصوص .خواصش در زمان و مکان تغییر می یابد

خانه ی چوبی پیش ساخته

معماری خانه های چوبی، منافع بسیاری ازجمله زمان کوتاه ساخت ومونتاژ را به همراه دارد.•سیستم سازه های ساختمانهای چوبی در بیشتر کشور های دنیا در مناطق زلزله خیز برای ساخت ساختمانهای مسکونی و با ارتفاع معمولی استفاده می شوند

اطلاعات فنی

سیستم سازه های ساختمانهای چوبی از مقاطع چوبی مختلفی ساخته میشوند. این نوع ساختمان جزء سازه‌های سبک شناخته شده است.

سیستم خانه های سبک چوبی یک سیستم مدوله شده است که پنلهای دیوار و کف ها در کارخانه ساخته می شوند. سیستم ساختمانی اسکلتهای چوبی سبک بوده و در زمان کمی بر پا می شوند.

اجزاء اصلی تشکیل دهنده سیستم چوبی

فونداسیون (شالوده)

خانه های چوبی بسیار سبک هستند بگونه ای که بعلت سبک بودن سقف و کفها ( وزن متوسط در هر طبقه بین 50 الی 80 کیلو گرم بر متر مربع ) ، نیروی وارد بر شالوده نواری بسیار کم می باشد. از این روی در ساختمانهای متعارف با اسکلت چوبی نیاز به فونداسیونهایی مانند خانه های سنگین وجود ندارد و فونداسیون این ساختمانها اغلب در ابعاد حداقل می باشد.

در صورت آماده سازی مناسب و تراکم 90% خاک زیرین ساختمان چوبی ، نشست چندانی در زمین زیر ساختمان اتفاق نمی افتد و در نتیجه انتظار نشست چندانی در زمین زیر ساختمان نمیرود. امروزه متداول ترین فونداسیون ها برای خانه های چوبی سه گونه میباشند، دال بتنی (شالوده گسترده) (Slab on Grade)، گربه رو (Crawl Space) و فونداسیون دارای زیر زمین (Basement).


جدیدترین محصولات

تبلیغات

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید