از خرید این آموزش هرگز پشیمون نمیشی

فروشگاه نرم افزار کمک درسی پایه اول تا دوازدهم

پاورپوینت انواع شغل های عکاسی

✏️تعداد صفحه/اسلاید: 🔹🔹🔹🔹12 اسلاید 🔎نوع فایل: 🔹🔹🔹 پاورپوینت قابل ویرایش
6109
0

پاورپوینت انواع شغل های عکاسی – پاورپوینت انواع عکاسی

پیش نمایشِ،تعدادی از اسلایدهای پاورپوینت

نمایش تمامی پاورپوینت های دانشجویی


پاورپوینت بسیار زیبا 👌 با موضوعات: انواع شغل های عکاسی، عکاسی مد، عکاسی تبلیغات، عکاسی اشیاء، عکاسی عروسی، عکاسی منظره، عکاسی معماری، عکاسی مستند، عکاسی ورزشی، عکاسی پزشکی قانونی، عکاسی ماکرو

این سبک از عکاسی به طور کامل به گرفتن بهترین عکس‌ها از انواع رشته‌های ورزشی اختصاص یافته است. عکس‌های گرفته شده عمدتا توسط ناشرین و رسانه‌های مرتبط استفاده می‌شوند. در این سبک، عکاس باید استعداد ثبت خیره کننده‌ترین تصاویر با سرعت بالای دوربین را داشته باشد. عکاسان زیادی وجود دارند که خود را کاملا وقف این سبک از عکاسی کرده‌اند.

قسمتی از متن پاورپوینت انواع شغل های عکاسی

عکاسی مد

یکی از پر سودترین انواع آن است. عکس‌ها یکی از مؤثرترین راه‌های ارتباطی در جهان مد هستند. در اینجا برای جلب توجه بیشتر به لباس‌ها و لوازم تزئینی از عکاسی استفاده می‌شود. مدل‌ها منحصرا برای به نمایش گذاشتن محصولات در بهترین حالت ممکن انتخاب می‌شوند. رسالت عکاسان مد روز ایجاد نگاهی خاص به محصولات است.

عکاسی تبلیغات

vاین سبک درباره بهترین راه ایجاد فضای مناسب برای برجسته کردن محصولی است که تبلیغ می‌شود. عکاسان این رشته به طور کلی ذهنی پر از تصاویر و ایده‌های متفاوت دارند. برخی اوقات شرکت‌های طراحی نیز به منظور رسیدن به نتایجی مشخص‌تر، عکاسان را راهنمایی می‌کنند که این عکس‌ها همواره با هماهنگی شرکت تبلیغاتی برنامه‌ریزی می‌شوند.

عکاسی اشیاء

عکاسی اشیاء درباره ثبت اشیایی است که برای ایجاد یک ترکیب خاص، به عمد در کنار یکدیگر قرار داده شده‌اند. این شکل از هنر عکاسی نیازمند توانایی و درک بالای عکاس از ترکیب‌بندی و نورپردازی است. عکاسان این سبک توانایی ایجاد بافت‌های متفاوت و همچنین اضافه کردن اشیاء مختلف برای جذابیت بخشیدن به یک ترکیب غیرطبیعی را دارند.

عکاسی عروسی

عکاسی عروسی رشته‌ای ویژه در این هنر است که مختص ثبت لحظات خاطره‌انگیز عروسی به انواع و اقسام روش‌های خلاقانه است. یک عکاس می‌تواند رویکردی متفاوت در قبال هر کدام از عروس یا داماد در این مقوله داشته باشد. در حالی که برخی ترجیح می‌دهند از فیگور‌های سنتی استفاده کنند، بعضی‌ها هم مبنای عکس خود را صرفا معطوف به لحظه و اتفاقات آنی آن می‌کنند.

عکاسی منظره

این عکس‌ها به طور عمده زیبایی‌های طبیعی یک مکان را برجسته می‌کنند مانند : بیابان‌ها، کوه‌ها، آبشار‌ها و …

عکاسی معماری

همان طور که از نامش پیدا است درباره عکاسی از فرم‌های مختلف معماری با نورپردازی ‌های متفاوت است. این نوع عکاسی نیازمند فردی است که علاوه بر دانش بصری تسلط کافی بر امور فنی نیز داشته باشد.

عکاسی مستند

در اینجا، عکاس باید تصویری ارائه کند که به بهترین وجه ممکن نشان‌دهنده‌ی حادثه مورد بحث و به شکل کاملا واقع‌گرایانه باشد. عکاسان مطبوعاتی معمولا تصاویر خود را به نشریات علاقه‌مند ارائه می‌کنند. اخیرا عکاسان مطبوعاتی سراسر جهان شروع به نمایش تصاویر خود در نمایشگاه‌ها کرده‌اند.

عکاسی ورزشی

این سبک از عکاسی به طور کامل به گرفتن بهترین عکس‌ها از انواع رشته‌های ورزشی اختصاص یافته است. عکس‌های گرفته شده عمدتا توسط ناشرین و رسانه‌های مرتبط استفاده می‌شوند. در این سبک، عکاس باید استعداد ثبت خیره کننده‌ترین تصاویر با سرعت بالای دوربین را داشته باشد. عکاسان زیادی وجود دارند که خود را کاملا وقف این سبک از عکاسی کرده‌اند.

عکاسی پزشکی قانونی

نام دیگر آن عکاسی از صحنه جرم است. کار عکاس این رشته پوشش تمام زوایای ممکن و ارائه‌ای دقیق از صحنه جرم برای اهداف مشخص تحقیقات مرتبط است. هدف‌های این عکاسی می‌توانند هر صحنه جرم و جنایت یا حوادث باشند.

عکاسی ماکرو

این سبک از عکاسی مختص ثبت بسیار نزدیک تصویر از موضوعات مختلف است. این سبک به خصوص برای عکاسی از جزئیات موجودات زنده و طبیعت که با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیستند استفاده می‌شود.

جدیدترین محصولات

تبلیغات

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید