از خرید این آموزش هرگز پشیمون نمیشی

فروشگاه نرم افزار کمک درسی پایه اول تا دوازدهم

پاورپوینت بازنگری صنعت مایس در اسیا

✏️تعداد صفحه/اسلاید: 🔹🔹🔹🔹41 اسلاید 🔎نوع فایل: 🔹🔹🔹 پاورپوینت قابل ویرایش
0
0

پیش نمایشِ،تعدادی از اسلایدهای پاورپوینت

نمایش تمامی پاورپوینت های دانشجویی


پاورپوینت بسیار زیبا 👌 با موضوعات: مدل ارزشی مایس سنتی، همکاری و مشارکت اقتصادی و اجتماعی مایس، ارتباط بین سفر تجاری و تجارت، سفر هزینه سفر تجاری و آر او آی در منطقه، روند رشد جهانی کنوانسیون‌ها بر حسب منطقه و …

قسمتی از متن پاورپوینت بازنگری صنعت مایس در اسیا

انجمن جدید و امکانات نمایشگاهی ، هتل ها ، کاسینوها ، محل اقامت هایی با امکانات کامل و مکان های سرگرمی موضوع دار در این منطقه گسترش پیدا کرده است. گسترش این محصولات جدید ، با افزایش تمرکز و توجه جهانی در اشتغال زایی اقتصادی در آسیا آمیخته شده است و بدین معناست که کل منطقه از رشد قوی در بازار نشست ها و انجمن ها برخوردار خواهد شد.

یکی از مکان های کلیدی در جهت ایجاد تنوع بازار رویداد های تجاری ، نشست ها ، انجمن های تشویقی و نمایشگاه ها خواهد بود. دولت های آسیایی به این نتیجه رسیده اند که میزبانی در این نوع نشست ها شکل حیاتی در اشتغال جهانی است هم اقتصادی و هم فرهنگی در بازشناسی اهمیت صنعت رویدادهای تجاری و سرمایه گذاری بخش خصوصی ، جذب رویدادهای تجاری در بخش آسیایی اقیانوس آرام و منطقه خاورمیانه به طور چشمگیری پیشرفت و رشد داشته است.

بخش عمده سرمایه گذاری در تاسیس و گسترش دیوان های همایش ، زیرساخت های همایشی و نمایشگاهی و برنامه های جمع آوری کمک هزینه ها انجام شده است.

مقصد های نشانه گذاری شده در منطقه که شامل سنگاپور ، استرالیا ، هنگ کنگ و چین می شود اگرچه هنگ کنگ و چین به تازگی دیوان های همایشی خود را تحت نام جدید خود به نام محک ( نشست ها و نمایشگاه های هنگ کنگ ) بازسازی کرده اند .

مدل ارزشی مایس سنتی

استرالیا و سنگاپور، دو سرمایه گذار بزرگ و مشهور در صنعت رویداد های تجاری در بخش آسیایی اقیانوس آرام  هستند. در سال 2010 ، در 10 رتبه اول آی سی سی ای به دلیل تعداد هامیش ها و انجمن های بین المللی ، رتبه یازدهم و سنگاپور رتبه بیست و چهارم جهان را کسب کرده است  ( در رتبه بندی آسیای آرام به ترتیب سوم و ششم شده اند ).

سنگاپور در برنامه جذب رویدادهای تجاری خود  175 میلیون دلار سنگاپور ( در طول 5 سال 145 میلیون دلار آمریکا ، یا هر سال 29 میلیون دلار آمریکا ) سرمایه گذاری کرده است در حالیکه سرمایه گذاری دولت استرالیا به سالانه 28 میلیون دلار آمریکا در حال افزایش است . این سرمایه گذاری ها شامل خرید و فروش ، تجارت و برنامه جمع آوری کمک هزینه می باشد.

جمهوری کره همچنان از مهمترین کشورهای موفق است که اهداف رویدادهای تجاری را بسیار گسترده می داند و سود این برنامه را بیشتر از صنعت جذب توریست می داند.

چنین رویدادهای تجاری فرصت هایی برای جوامع حرفه ای محلی در کسب سرمایه برای زمینه های تخصصی خود و پیشرفت در گسترش و رشدهای آینده به حساب می آیند. آگاهی از مسائل خاص یک بخش و رویدادهای تجاری کلی هم به عنوان نتیجه مستقیم پوشش مدیا و به کارگیری مسائل کلیدی و رهبران مؤثر افزایش خواهد یافت. میزبانی موفق در زمینه رویداد های تجاری مقصد را بر روی نقشه جهانی قرار می دهد و شهرت آن را نه فقط به عنوان مقصد مایس بلکه به عنوان محلی برای سرمایه گذاری و تجارت افزایش می دهد.

دولت هایی که دارای اموال گسترش صنعت ( تکنولوژی بالا ، تحقیقات پزشکی ، خلبانی ) و گسترش همایشی هستند، در حقیقت ارائه دهنده استراتژی ثانوی برای ساخت بخش هایی دو جوامع می باشند. دی ام او ها به حفاظت همایش ها و سودهای جامعه حرفه ای در ارتباط با رهبران جهانی در صنعت خود هستند.بازنگری صنعت مایس در اسیا

این لینک های تجاری و تحقیقاتی سابق به صنعت در جهت رشد سریع تر کمک می کند که گسترش اقتصاد را به خوبی تجارت در صنعت پذیرش مهمان تحقق می بخشد. در این مدل ، صنعت پذیرش مهمان یک راه انداز به جای یک امر برای تمرکز در نظر گرفته شده است.بازنگری صنعت مایس در اسیا

جدیدترین محصولات

تبلیغات

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید