جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

از خرید این آموزش هرگز پشیمون نمیشی

فروشگاه نرم افزار کمک درسی پایه اول تا دوازدهم

طراحی گرافیک رنسانس ایتالیا

✏️تعداد صفحه/اسلاید: 🔹🔹🔹🔹14 اسلاید 🔎نوع فایل: 🔹🔹🔹 پاورپوینت قابل ویرایش
125
0

پیش نمایشِ،تعدادی از اسلایدهای پاورپوینت


پاورپوینت بسیار زیبا 👌 طراحی گرافیک رنسانس ایتالیا با موضوعات: یوهان دپسیرا، نیکو لاس جنسن، ارهارد راتدلت، آلبرتو الویس و جیوانی الویس، آلدوس مانوتیوس

پاورپوینت

قسمتی از محتوای پاورپوینت طراحی گرافیک رنسانس ایتالیا

تاریخ طراحی گرافیک

—در مورد تاریخ طراحی گرافیک می توان گفت که رنسانس در آثار اومانیست های ایتالیایی و ادبیات کلاسیک و تاریخ گرافیک به یک باره صورت گرفته و وابسته به یکدیگر بودند. در این پاورپوینت شرحی از رنسانس طراحی گرافیک در ایتالیا را می خوانید.

—واژه ی “رنسانس” به معنای “نوزایی” و یا تجدید حیات است اما معمولا به آن دورانی که “قرون وسطی”  تمام شد و وارد دوره جدیدی شد، دوران رنسانس یا  نوزایی می گویند. طراحی کتاب و حروفچینی در ایتالیا از ونیز که یک مرکز تجاری بود آغاز شد.

طراحی گرافیک در ایتالیا در ونیز اغاز شد. ( مرکز سودا گری و شاه راه تجارت اروپا )

یوهان دپسیرا: اولین اثرش چاپ اثر سیسرو در سال 1469 بود . وی در حرف نو و زیبایی خود برخی ویژگیهای حروف گوتیک را کنار کشید. حروف وی یک نوآوری اصیل بود.

اولین کتاب حروف چینی شده در سال 1470 به کمک برادرش که شماره صفحه هم داشت ( 1470 در گذشت )

نیکو لاس جنسن: (1420 – 1480 ) دومین چاپخانه ونیز را تأسیس کرد.جنسن یکی از بزرگترین طراحان و حروف سازان بود .شکوفایی کامل طراحی در دپرا پاراسیون اثر اوسبیوس به وجود آمد که باعث شهرت وی شد.

وی در دهه آخر عمر یک دست حروف یونانی و گوتیک ممتاز طراحی کرد.تقریباٌ 150 کتاب چاپ کرد. تحول بعدی چاپ پرس چاپ بود ، بسیاری از چاپگران اولیه برای مشخص کردن کتاب های خود علامت تجاری به وجود آوردند.


سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید