مهدکودک پریان کوچولو

1
0
مهدکودک پریان کوچولو - تهرانسر

اصل مطلب

مهدکودک پریان کوچولو یکی از بهترین مهدکودک های منطقه تهرانسر است که با سابقه ی ۲۵ سال در این منطقه فعالیت می کند در حال حاضر مهدکودک پریان کوچولو یک مهدکودک چهارستاره هست که این بالاترین امتیاز در میان مهدکودک های نه تنها تهرانسر بلکه تهران هست. تفلن های تماس: ۰۹۳۵۴۴۱۲۳۵۵ ۰۲۱۴۴۵۰۰۰۸۰ ۰۲۱۴۴۵۳۳۳۵۷ سال تاسیس:۱۳۷۴ گروه سنی از ۶ ماه تا ۶ سال ساعت کاری۰۶:۳۰ صبح الی ۱۷:۳۰ غروب

آدرس مهدکودک پریان کوچولو

تهران – تهرانسر – بلوار لاله – چهارراه قباد – قباد شمالی – کوی ۴ – پلاک ۳۷

تلفن مهدکودک پریان کوچلو

مهدکودک پریان کوچولو

اگر به دنبال یک مهدکودک خوب و کاربلد می گردید ما به شما مهدکودک 4 ستاره پریان کوچلو واقع در تهران سر را معرفی می کنیم ، در ادامه به بررسی کامل این مهدکودک از طریق عکس ، ویدئو و نوشته می پردازیم

مهدکودک های واقع در تهرانسر

مهدکودک پریان کوچولو – تهرانسر: مدیریت این مجموعه به عهده ی خانم مهناز حسن زاده می باشد، خانم حسن زاده با لیسانس پرستاری و فوق لیسانس روانشناسی از سال ۷۴ مشغول به فعالیت در حوزه ی کودک هستند.

مهدکودک پریان کوچولو از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۵ بعدازظهر پذیرای فرزندان شیرخوار تا پیش دبستانی خانواده های عزیز نیز هست اگر این ساعات برای شما مناسب نیست با مدیریت داخلی مجموعه تماس بگیرید.

این مرکز باتوجه به درخواست خانواده ها، مرکز جدیدی به نام فردای روشن نیز در کنار مهدکودک تاسیس اضافه کرده است که با فلسفه after school برای کودکان ۷ تا ۱۲ سال فعالیت می کنند، در این مرکز کودکان دبستانی میتوانند بعد از ساعات مدرسه حضور یابند و از امکانات رفاهی آن از جمله ناهار و اتاق استراحت استفاده کنند.

معرفی مدیریت

مهدکودک پریان کوچلو

مهناز حسن زاده

لیسانس پرستاری و فوق لیسانس روانشناسی
مدیر مجموعه های پریان کوچولو و فردای روشن
ایشان فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۶ در حوزه مهدکودک آغاز کرده است.

حتی درصورت لزوم به موارد درسی آنها هم رسیدگی می شود، این مرکز در تابستان هم بصورت تمام وقت برای بچه های دبستانی فعالیت در نظر دارد.

مهدکودک پریان کوچولو و مرکز فردای روشن بصورت فیزیکی کاملا مجرا هستند. دوربین مداربسته در تمام اتاق های این مجموعه حتی اتاق ناهارخوری و اتاق شیرخواران نیز وجود دارد، تا مادران از همه جهت بتوانند آرامش کودک خود را تضمین شده ببینند.

این دو مجموعه دارای مجوز از سازمان بهزیستی می باشند. تمام مربیان دارای مدارک تحصیلی مرتبط بوده و دوره های مختلف مربیگری را گذرانده اند. سرویس رفت و برگشت با راننده ی معتمد و خانم در مجموعه وجود دارد.

وعده های غذایی مهدکودک و مرکز after school بصورت روزانه و با مواد اولیه باکیفیت و ارگانیک تهیه می شوند. 

این مهدکودک با فضای بازی سرپوشیده و باز به متراژ ۱۵۰متر و امکانات مختلف از حملع استخر توپ و شن، جامپینگ، صخره نوردی و وسایل بازی مانند تاب و سرسره و … آماده ی خدمات رسانی به کودکان شما است. 

در این مجموعه، روانشناس و مشاور کودک به صورت مستمر حضور دارد و با کودکان و خانواده ها در ارتباط است. همچنین معاینات دوره ای پزشکی و دندانپزشکی نیز بصورت مرتب انجام می شود.

برای ثبت نام های گروهی یا خواهر و برادری تخفیف وجود دارد و همچنین پکیج های ثبت نامی مختلف با هزینه های متفاوت باتوجه به بودجه ی خانواده ها تنظیم شده است.

سال تاسیس:۱۳۷۴

گروه سنی از ۶ ماه تا ۶ سال

ساعت کاری۰۶:۳۰ صبح الی ۱۷:۳۰ غروب

دیدگاه خود را بنویسید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نویسنده

محمد حمزه لو

محمد حمزه لو

امتیاز و اشتراک گذاری

به این مطلب امتیاز دهید

1
0

این مطلب را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

رویدادهای آینده
شاغل هستی؟؟

شاغل هستی؟؟

وقت نداری حضوری دنبال مهدکودک بگردی؟؟

همکاران متخصص
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x