مهدکودک و موسسه فرزندان برتر

0
0
نحوه اموزش مهدکودک و موسسه فرزندان برتر

اصل مطلب

آدرس:تهرانپارس، بین رشید و کیخسروی ۱۳۸ غربی، (کوچه احمدی) پلاک ۵۱ نام مدیر:الهام آذری سال تاسیس:۱۳۹۵ مجوز:وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ساعت کاری۷:۰۰ صبح الی ۱۷:۰۰ غروب

مهدکودک و موسسه فرزندان برتر

موسسه پرورش فرزندان برتر با بهره گیری از پرسنل مجرب و با چند سال سابقه کاری درخشان آماده ارائه خدمات در زمینه نگهداری کودکان و همچنین ارائه کلاس های آموزشی برای کودکان و بزرگسالان میباشد. با توجه به اهمیت و حساسیت برنامه ریزی برای آموزش و پرورش کودک در سال های اولیه کودکی به عنوان دوره ای سریع در رشد جسمی و ذهنی کودک، شایسته است برنامه هایی جامع جهت آموزش، پرورش، مراقبت و حمایت از کودک داشته باشیم .برنامه هایی که کودک محور بوده و با رویکرد به بازی و فعالیت درپرورش جسمی و ذهنی کودک از آن بهره جست.

مهدکودک یک رویکرد آموزشی پیش دبستانی است که مبتنی بر بازی، آواز، فعالیت های عملی مانند نقاشی، و تعامل اجتماعی به عنوان بخشی از انتقال از خانه به مدرسه است. چنین موسساتی در ابتدا در اواخر قرن 18 در باواریا و آلزاس برای خدمت به کودکانی که والدین آنها هر دو در خارج از خانه کار می کردند ساخته شدند. این اصطلاح توسط فردریش فروبل آلمانی ابداع شد که رویکردش در سطح جهانی بر آموزش سال‌های اولیه تأثیر گذاشت. امروزه این واژه در بسیاری از کشورها برای توصیف انواع موسسات آموزشی و فضاهای آموزشی برای کودکان 2 تا 6 ساله بر اساس انواع روش های آموزشی استفاده می شود.

مهد کودک و موسسه فرزندان برتر میهن ما ،بزرگترین و مجهز ترین مرکز استعدادیابی و پرورش خلاقیت در شرق تهران با مجوز رسمی از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را با مدیریت الهام الوند آذری آغاز نموده است.

در این موسسه هدف تنها نگهداری کودک شما نیست بلکه استعدادیابی ، پرورش خلاقیت و آموزش مهارت های زندگی در کنار ایجاد فضای شاد و جذاب برای کودکان مورد نظر ماست

این موسسه در ساختمان ویلایی شامل سه طبقه مجموعاٌ به مساحت ۶۰۰متر دارای باشگاه ورزشی تخصصی کودک،سالن بازی،کلاس های استاندارد و نورگیر،استخر شن،کافی شاپ ویژه اولیاء گرامی و …جهت حضور کودکان عزیزمان مهیا شده است.

ساختار آموزشی ما براساس هوش های ۸ گانه گاردنر برنامه ریزی شده و در نظر داریم با یافتن استعداد و پرورش آن کودکان خلاق ،شاد با اعتماد به نفس بالا جهت حضور در مدارج بالاتر آماده نماییم پیشنهاد می کنیم جهت اطلاع از کلاس ها و نحوه ثبت نام با ما تماس بگیرید.

در عین حال پیشنهاد می کنیم به صفحه آپارات این مهدکودک مراجعه کرده و ویدئوهای آموزش این موسسه را مشاهده نمائید. آدرس صفحه آپارات موسسه پرورش فرزندان برتر میهن ما

🔹 سال تاسیس: ۱۳۹۵

کارکنان: با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد

مساحت مهدکودک و موسسه

مساحت زیر بنا ۶۰۰ متر (در سه طبقه شامل: باشگاه ورزشی – استخر شن – سالن بازی کودکان – کافی شاپ مخصوص اولیا و ….)

#مهد_کودک_شرق_تهران

نام مدیر:الهام آذری

مجوز: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ساعت کاری: ۷:۰۰ صبح الی ۱۷:۰۰ غروب

نشانی: تهرانپارس، بین رشید و کیخسروی ۱۳۸ غربی، (کوچه احمدی) پلاک ۵۱

تلفن : ۰۲۱77747019

تلفن : ۰۲۱77860997

دیدگاه خود را بنویسید

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

نویسنده

محمد حمزه لو

محمد حمزه لو

امتیاز و اشتراک گذاری

به این مطلب امتیاز دهید

0
0

این مطلب را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

رویدادهای آینده
شاغل هستی؟؟

شاغل هستی؟؟

وقت نداری حضوری دنبال مهدکودک بگردی؟؟

همکاران متخصص

مطالب دیگه سایت را از دست ندهید

سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x