اموزش زبان انگلیسی کودکان به روش نصرت-درس 7

0
0
زبان انگلیسی کودکان به روش نصرت

اصل مطلب

توجه فایل ویدئویی بزودی در دسترس قرار می گیرد. با تشکر از شکیبایی شما در درس هفتم:در این درس صفات به کودکان اموزش داده می شود،آنقدر این ویدئو یا فایل صوتی را برای کودکتان پخش کنید که کامل این درس را فرا بگیرد و بعد به سراغ درس دوم بروید . این سطح شامل 10درس بصورت تصویری و صوتی است با ما در ادامه همراه باشید

انگلیسی نصرت کودکان درس 7-اموزش زبان انگلیسی کودکان مبتدی-اموزش زبان انگلیسی کودکان به روش نصرت درس 7-نصرت کودکان-اموزش زبان انگلیسی به کودکان

آموزش زبان انگلیسی کودکان به روش نصرت-سطح یک

درس هفتم

در این درس صفات به کودکان آموزش داده می شود، این آموزش مناسب سنین 5 تا 12 سال و بر اساس تکرارهای هوشمندانه استوار است تا کودکان لهجه و چگونگی ادای کلمات با تلفظ صحیح و قواعد زبان را به صورت اتوماتیک فراگیرند.

آنقدر این ویدئو یا فایل صوتی را برای کودکتان پخش کنید که کامل این درس را فرا بگیرد و بعد به سراغ درس بعدی بروید

این سطح شامل 10درس بصورت تصویری (فیلم یا ویدئو) و فایل صوتی است که می بایست در طی زمان مشخصی با کودکان کار شود.

ما در این آموزش برای والدین گرامی هم فایل تصویری و هم فایل صوتی را قرار دادیم تا باتوجه به نیاز کودک، (به تشخیص والدین عزیز ) استفاده کنند.

! گروه سنی که برای آموزش زبان انگلیسی کودکان به روش نصرت در نظر گرفته شده است ؛ سنین ۵ تا ۱۲ است . در این آموزش پیش از هرچیز ساختار هایی طراحی شده است تا کودکان با لغات ، چگونگی استفاده از حروف اضافه و نحوه ی جمله سازی آشنا شوند و بر آنها تسلط پیدا کنند ! در این آموزش نیز ، یادگیری زبان انگلیسی بر اساس تکرار های هوشمندانه استوار است تا کودکان لهجه و چگونگی ادای کلمات با تلفظ صحیح و قواعد زبان را به صورت اتوماتیک فراگیرند.این پادکست،اموزش زبان انگلیسی کودکان مبتدی نیز می باشد.

زبان انگلیسی کودکان به روش نصرت درس 9

لازم به ذکر است که زمان هرقسمت از این آموزش زبان انگلیسی کودکان به روش نصرت برای کودکان در هر ویدئو یا فایل صوتی حدودا 15 الی 30 دقیقه می باشد.

اگر والدین گرامی در مورد اموزش زبان انگلیسی به روش نصرت تا کنون چیزی نشنیده اند ما برای شما مختصری در مورد نحوه این آموزش صحبت می کنیم:

آموزش زبان انگلیسی به شیوه نصرت بر اصول شنیدن و تکرار استوار است ، یعنی یک جلسه را کودک می تواند چند بار پشت سرهم گوش دهد تا کلمات و معانی آن در ذهن کودک نقش ببند، حتی میتوان قبل از خواب این فایل صوتی را با استفاده از هندزفری یا هدفون در گوش کودک پخش نمایید، که اثر این آموزش را چندبرابر می کند.

این آموزش فاقد گرامر می باشد و بیشتر برای مکالمه کودکان در نظر گرفته شده است . برای یادگیری قواعد کلی زبان انگلیسی باید از آموزش های مکمل نیز استفاده شود .

در کل چون این اموزش ویژه کودکان می باشد ، مهمترین نکته فراگیری کلمات و نحوه مکالمه با دیگران است ،و در کودکان گرامر از الویت های کمتری به حساب می اید.

ما در سایت کودک الکترونیک برای اینکه این کار برای کودکان خسته کننده نباشد این آموزش را هم بصورت فایل صوتی و هم بصورت تصویری (فیلم یا ویدئو) اماده کردیم تا علاوه بر جذاب بودن آموزش، کودک با نوع نوشتن کلمات نیز اشنا شود تا جایی اگر آن کلمه یا حرف را دید سریع در ذهن آن نقش ببندد.نصرت کودکان

محققان در رابطه با تمرین یا آموزش هایی که بصورت تصویری انجام می شود تاکید زیادی داشته و دلیل این امر هم آن است که کودک و یا فرد بزرگ سال متنی را که بصورت صوتی بشنود را تا چند هفته یا ماه می تواند حفظ کند، متنی که بصورت فقط نوشتاری باشد چند ماه یا سال می تواند حفظ کند ولی متنی را که در ان از تصویر استفاده یا بصورت ویدئویی تهیه شده باشد را ببیند تا سال ها می تواند حفظ و یا در خاطرش نگه دارد.

آموزش ها بصورت تصویری چندبرابر اموزش های صوتی یا فقط متن خالی، باز دهی بالاتری دارند.

انگلیسی نصرت کودکان درس 7-اموزش زبان انگلیسی کودکان مبتدی-اموزش زبان انگلیسی کودکان به روش نصرت درس 7-نصرت کودکان-اموزش زبان انگلیسی به کودکان

دیدگاه خود را بنویسید

اشتراک در
اطلاع از
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1 سال قبل

Hello, thank you for your really useful information. My 2yo daughter and I have been suffering from threadworms for about three months. The over the counter medication works on the first dose but by the time the second dose is due (2 weeks) we’re pretty much back to square one.I’ve taken a tsp of DE twice a day for three days now and the itching has stopped. I’ve also given my daughter less than 1/4 tsp over two days and she seems more comfortable.We’re also using a homeopathic remedy Cina 30c to target any threadworms that may be in the body outside of the digestive tract (ears, nose, bladder). This was also proving slightly effective before starting the DE, and we’ll continue it alongside.

نویسنده

محمد حمزه لو

محمد حمزه لو

امتیاز و اشتراک گذاری

به این مطلب امتیاز دهید

0
0

این مطلب را به اشتراک بگذارید

عضویت در خبرنامه

رویدادهای آینده
شاغل هستی؟؟

شاغل هستی؟؟

وقت نداری حضوری دنبال مهدکودک بگردی؟؟

همکاران متخصص
سوالی دارید؟ با ما صحبت کنید!
مکالمه را شروع کنید
سلام! برای چت در WhatsApp پرسنل پشتیبانی که میخواهید با او صحبت کنید را انتخاب کنید
2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x